(K52) Je koniec mája 1944. Blíži sa deň D, a hoci nie je jasné, kedy a kde príde k invázii, Nemci vedia, že to bude čoskoro a horúčkovito sa na ňu pripravujú. Jedna z najschopnejších britských agentiek v severnom Francúzsku Felicity Flick Clairetová si uvedomuje, že schopnosť Nemcov odraziť spojenecký útok závisí predovšetkým od úrovne ich telekomunikácií. Najdôležitejším strategickým cieľom sa teda stáva vyradenie najväčšej telefónnej ústredne vo Francúzsku, cez ktorú nemecká okupačná armáda udržiava spojenie s Berlínom. Flick spolu s manželom Michelom zorganizuje útok na zámoček Sainte-Cécile, v ktorom je ústredňa ukrytá. Britská tajná služba im však poskytne nepresné údaje o počte nemeckých vojakov a útok končí fiaskom...
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.