(N32) V románe Na vraždu treba dvoch vykreslil situáciu upadajúcej firmy v podmienkach tvrdej konkurencie a jej dôsledky na život majiteľa podniku Tomaschewského, ktorý sa pokúša vykradnutím banky vyriešiť svoju beznádejnú finančnú situáciu, ale naplánovaná akcia sa skončí celkom ináč. Sériou rušných a zdanlivo záhadných príhod je poznačený dej románu Réžiu má mŕtvy. Medziľudské vzťahy na oddelení firmy EUROMAS vyústia do samovraždy pracovníka Ossianowského, ktorý v zanechaných listoch odhalil pravú tvár svojich kolegov, a tým ich vyprovokova k priam smrtonosným akciám. V románe Neruš lepších ľud predstavuje mikroklímu cele spoločnosti fiktívne mesto Bramma, kam napriek varovaniu starej matky pricestuje vysokoškoláčka Kata na sociologický prieskum.
Vážený návštevník, potvrdením pomocou tlačidla OK udeľujete súhlas nám a našim partnerom s použitím cookies pre nevyhnutné, analytické a marketingové účely na tomto zariadení. Voľbou Nastavenia môžete sami určiť, aké skupiny cookies je možné spracovávať, poprípade ich spracovanie úplne zakázať. Ukladanie potrebných cookies prebieha vždy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Cookies
V tomto okne môžete zvoliť kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisťujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umožňujú napríklad vloženie produktov do košíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemožno deaktivovať, pretože by došlo k narušeniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umožňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhľad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môžeme sledovať, ako internetový obchod používate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môžeme internetový obchod neustále vylepšovať, aby bol pre vás čo najlepší. Všetky údaje sú anonymizované, konkrétnych užívateľov teda identifikovať nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môžeme zobrazovať vami preferované reklamy v partnerských sieťach presne podľa vašich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, že vaše záujmy a preferencie nebudú zohľadnené a bude sa vám reklama zobrazovať plošne.